• Slide 1
  • Slide 2
  • Slide 3

Algemene Ledenvergadering op 8 juni 2018

Namens het bestuur van de Nederlandse Vereniging voor Luchtvaartgeneeskunde nodig ik u uit voor de Algemene Ledenvergadering 2018.

De ALV zal plaats vinden op vrijdag 8 juni 2018.

Locatie: Space Expo,  Keplerlaan 3,  2201 AZ  Noordwijk

Programma:

13.00  uur                   Ontvangst

13.30 - 14.30 uur        Algemene Ledenvergadering.

14.30 - 15.30 uur        Medische eisen voor piloten van suborbitale ruimtevoertuigen door dhr R.Simons, senior research physician bij TNO

15.30 - 16.30 uur        Bezoek Space Expo met rondleiding ter nadere uitleg van bovenstaande

16.30 - 17.00 uur        Afsluitend borrel bij Space Expo

Voor het wetenschappelijke deel wordt accreditatie aangevraagd bij ILenT.

U wordt verzocht zich aan te melden voor deze middag bij de secretaris, Gertrud Goldhoorn,  This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..  De aanmelding vooraf is noodzakelijk vanwege de locatie.

De bijeenkomst, zowel de ALV als het wetenschappelijke deel, is alleen toegankelijk voor leden.

De agenda voor de ALV is bijgesloten.. De andere stukken (jaarverslag, financieel verslag, begroting, Prof. Dr. J. Jongbloedfonds, ESAM)  worden op de vergadering uitgereikt, deze zullen t.z.t. ook op de website vermeld worden. Indien u de stukken eerder per e-mail wilt ontvangen, kunt u een mail naar de secretaris sturen.

Op 7 december zal het 60-jarig bestaan van de NVvLG gevierd gaan worden met een symposium op het Vliegveld van Teuge.

Namens het bestuur van de NVvLG,

Jaap Jan Witte, voorzitter Nederlandse Vereniging voor Luchtvaartgeneeskunde

• Kampweg 53