• Slide 1
  • Slide 2
  • Slide 3

Algemene Ledenvergadering zaterdag 18 mei 2019

Namens het bestuur van de Nederlandse Vereniging voor Luchtvaartgeneeskunde nodig ik u uit voor de Algemene Ledenvergadering 2019.

De ALV zal plaats vinden op zaterdag 18 mei 2019.

Locatie:  Schiphol Oost ( nadere info volgt bij aanmelding)

Programma:

12.00  uur                   Ontvangst

12.30 - 14.00 uur        Algemene Ledenvergadering.

14.00 – 16.00 uur       Presentatie over de laatste ontwikkelingen van cabinetrainingen, uitleg over gebruik medical equipment aan boord. Daarna zal een rondleidingvolgen in de nieuwe cabinesimulator gevolgd door een safety training.

16.00 - 17.30 uur        Afsluitend borrel bij restaurant Wings, Schiphol Oost

Voor het wetenschappelijke deel wordt accreditatie aangevraagd bij ILenT.

U wordt verzocht zich aan te melden voor deze middag bij de secretaris, Gertrud Goldhoorn,  This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..  Bij uw aanmelding moet u ook vermelden geboortedatum en geboorteplaats.

U kunt zich aanmelden tot 16 mei. De aanmelding vooraf is noodzakelijk vanwege de locatie & beveiliging.

De bijeenkomst, zowel de ALV als het wetenschappelijke deel, is alleen toegankelijk voor leden.

De agenda van de ALV en de andere stukken (jaarverslag, financieel verslag, begroting, Prof. Dr. J. Jongbloedfonds, ESAM)  worden op de vergadering uitgereikt, deze zullen t.z.t. ook op de website vermeld worden. Indien u de stukken eerder per e-mail wilt ontvangen, kunt u een mail naar de secretaris sturen.

Namens het bestuur van de NVvLG,

Jaap Jan Witte, voorzitter Nederlandse Vereniging voor Luchtvaartgeneeskunde

• Kampweg 53